Rumored Buzz on کامپوزیت دندان در اصفهان

Wiki Article

کلینیک‌های مجهز به فناوری پیشرفته دندانپزشکی می‌توانند تجربیات کارآمدتر و راحت‌تری را برای بیماران ارائه دهند.

نمونه عکس کامپوزیت دندان رو می بینم دلم می خواد برم کامپوزیت کنم،از دکتر فرنیا نوبت گرفتم ببینم بالاخره می تونم کامپوزیت دندان انجام بدم یا نه

پالیش اولیه کامپوزیت ونیر دندان – کامپوزیت ونیر دندان در اصفهان

فراموش نکنید یک متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی می تواند ضمن تضمین کیفیت کار از هزینه های اضافی شما بکاهد و نتیجه مطلوبی را ارائه دهد

این نوع از کامپوزیت‌ها ترکیبی از کامپوزیت میکروفیلد و ماکروفیل است که هم از ویژگی ماکروفیل یعنی دارای مقاومت مکانیکی بالا و هم از ویژگی میکروفیل یعنی صیقل پذیر بودن بالا برخوردار است.

یکی از کاربرد های اصلی کامپوزیت دندان رفع غیرمرتب بودن دندان ها است که بنابر حالت فک و شکل دندان ها لمینت یا ارتودنسی و یا هر دو می تواند روش درمان باشد.

از ویژگی‌های بارز این نوع کامپوزیت می‌توان به صیقل آسان آن، مقاومت بیشتر در برابر سایش و استحکام بالای این نوع کامپوزیت اشاره کرد.

کلینیک دندانپزشکی دکتر چاوش متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در اصفهان و دسترسی عالی ، دارای فضایی دلنشین و بهداشتی آماده ارائه خدمات دندانپزشکی زیبایی مخصوصا اصلاح طراح لبخند به شما سروران گرامی و علاقه مند می باشد.

ترمیم پوسیدگی دندان با کامپوزیت ونیر در اصفهان – بخش دوم

در ادامه می‌توانید چند نمونه قبل و بعد کامپوزیت دندان را مشاهده کنید:

رضایت و پیشنهاد بیماری که برای درمان زیبایی کامپوزیت دندان در اصفهان کامپوزیت به کلینیگ ما مراجعه کردند

دندان های ناسالم ، پوسیدگی دندان و بیماری لثه باید قبل از کامپوزیت دندان درمان شوند.

ایشان متولد سال ۱۳۵۳ در تهران می‌باشند و دارای مدرک دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی نیز هستند. دکتر هرندی در سال ۱۳۷۹ از دانشگاه ایران فارق التحصیل شدند.

در این مقاله نمونه کارهای قبل و بعد از کامپوزیت برای شما به نمایش گذاشته شده است که می توانید به ان مراجعه کنید.

Report this wiki page